arno samimi a écrit:Salut boris
merci!
nous pouvons écrire en anglais?
mieux pour répondre avec précision...
salutations
arno
arno samimi a écrit:hi boris
ok, let's try in english...
Clio Williams:
for the rear axle it's not possible to construct a rsc monotube damper. too short, too little space.
and because the rotating rods remain original, it would also not be necessary.
for the rear axle i offer either dampers with fixed group n (with rubber bearing) or group a (with unibal bearing) characteristic.
at the front you can go down to 250 mm (wheel center / fender) without problems or loose spring.
front fully adjustable in height, bump, rebound and camber with eccentric srews.
mrs3:
front fully adjustable in height (without loose spring), bump, rebound and camber with unibal camber plates
rear fully adjustable in height, bump, rebound.
here you have more informations in english:
RSC Competition Datasheet 2016:
http://www.rscenter.ch/upload/rsc_compe ... 016_en.pdf
RSC Competiton Renault Sport Application- & Pricelist 2016:
http://www.rscenter.ch/upload/rsc_suspe ... ise_en.pdf
RSC Competition Renault Sport Flyer:
http://www.rscenter.ch/upload/rsc_compe ... tflyer.pdf
regards
arno
M in black a écrit:Thierry, tu sais bien que c'est mon daily.
Donc en dehors de l'utilisation piste, je veux un truc confortable et silencieux. En ça, des amortisseurs réglagles sont intéressants. Sinon, tu peux partir sur un set-up piste pur et tu n'as besoin ni de coupelles réglagles, ni d'amortisseurs réglagles en compression, détente et hauteur...
tty13 a écrit:Can I tacke advantage of that talk : what are the main differences between the LDZT (front axle for M3RS with Ohlins) and the PEFOH- ?
M in black a écrit:Hello,
Why is the camber not adjustable for the rear axle?
What are the admissible height fwd and rear axle? What is the softest hardness possible compared to the stock dampers?
tty13 a écrit:Hé lui : "softest hardness" !
Tu n'auras pas le beurre et l'argent du beurre.
M in black a écrit:Thierry, tu sais bien que c'est mon daily.
Donc en dehors de l'utilisation piste, je veux un truc confortable et silencieux. En ça, des amortisseurs réglagles sont intéressants. Sinon, tu peux partir sur un set-up piste pur et tu n'as besoin ni de coupelles réglagles, ni d'amortisseurs réglagles en compression, détente et hauteur...
boriswilly3033 a écrit:Ok Arno
Thank you very much.
I understood everything !!!
For the front of clio williams, can we keep the original springs ?
For the camber, it's with magic cambers ?
For the M3RS, can we keep the original height (front, rear)
I don't like cars too low !!!
Regards
Boris
tty13 a écrit:quote]
Tu as 100% raison !
Il te faudrait les Ohlins.
Si je vends les miens, je te fais signe ...
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